لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

من نمی توانم فرمول موفقیت را به شما بدهم، اما می توانم آن را به شما بدهم

فرمول شکست این است: سعی کنید همه را راضی کنید.

– هربرت بایارد سووپ

از آنجایی که بسیاری از ما بخش قابل توجهی از زمان روزانه خود را صرف برنامه های موبایل می کنیم و از آنجایی که آنها گزینه های فراوانی برای هر جایگاه اپلیکیشن دارند، دانستن نیازها، اولویت ها، ترجیحات و انتظارات خاص آنها برای بازاریابان اپلیکیشن بسیار حیاتی است. به همین دلیل است که هر برنامه باید قبل از شروع یک پروژه برنامه، تحقیقات بازار مفصلی انجام دهد. حتی زمانی که برنامه آماده راه اندازی است، باید برنامه راه اندازی را بر اساس مناسب ترین کانال ها و پیام بازاریابی برای مخاطبان هدف خود تهیه کنید.

 

 

گم شدن در کمپین پیش از راه اندازی

اکثریت قریب به اتفاق بازاریاب‌های اپلیکیشن عمدتاً روی تکنیک‌ها و اقدامات بازاریابی اپلیکیشن پس از راه‌اندازی تمرکز می‌کنند در حالی که کاملاً در کمپین قبل از راه‌اندازی غایب هستند. این کار مانع از ایجاد وزوز و هیپ در زمان راه‌اندازی برنامه می‌شود. همانطور که برنامه را راه اندازی می کنید، تعداد قابل توجهی از مردم باید مشتاقانه منتظر برنامه شما باشند و این مستلزم تلاش های بازاریابی طولانی است که منجر به رویداد راه اندازی برنامه می شود. برای ایجاد سر و صدا و هیاهوی پیش از راه‌اندازی در مورد برنامه، یک شرکت توسعه‌دهنده اپلیکیشن موبایل مجموعه‌ای از گزینه‌های بازاریابی مانند کمپین رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات موتورهای جستجو، تبلیغات ویدیویی، کمپین‌های ایمیل و غیره را در اختیار دارد. جدا از گزینه‌های آنلاین، می‌توانید با گزینه‌های بازاریابی سنتی مانند تبلیغات در فضای باز، تبلیغات چاپی، تبلیغات رسانه‌ای و رویدادهای تبلیغاتی به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

همانطور که یک کسب و کار خرده فروشی در زندگی واقعی نه تنها به دلیل ارائه محصولاتش بلکه به دلیل خدمات، پشتیبانی و مشتری پسند بودن به یاد می آید، برنامه ای که یک سیستم پشتیبانی مشتری مفید را برای کاربران ارزشمند خود ارائه می دهد از کشش و تعامل بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است. برنامه ها برندهای بزرگ در سراسر جهان به دلیل پشتیبانی و خدمات مشتری پسندشان از قدردانی و محبوبیت برخوردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *